千金勝萬金

2019年7月6日 星期六

不情不願的游水堂

暑期泳班首課。
接下課時,媽咪心知不妙,因為女兒遇上之前教過她而被她形容為最惡的教練!
才牽著她的手準備離開,背後傳來一把男性的聲音,他叫著:媽咪呀媽咪。。。
我轉過頭來觀看,原來正是她的教練在叫我!
他和我說了幾句,大意是女兒非常緊張,全身僵硬,他根本無法扶著她的身體做任何動作。
說罷,他請我回去後好好跟女兒談談,否則這樣上課只浪費她的時間。
離去後。。。
媽:你係咪好驚呢個教練?
換來當然是她的附和。
她連忙點頭,說:係呀。
媽:其實教練都係想教識你,所以想你好好配合。如果你成個人硬晒,佢幫你唔到喎。
女:咁我真係好驚嘛。
她,的而且確很怕人惡!
媽:教練嚴厲係想你識,佢其實唔係惡!
(媽咪又巧言令色了,嘿嘿~~)
媽:佢可以唔理你,由得你唔配合又學唔到架,但佢冇咁做,反而專登走出嚟同我傾,係想幫你咋。如果你上堂時跟唔到,你就同佢講,睇下佢可唔可以換另一D方法協助你啦。
女兒的表情,當然仍是不情不願。
媽:我地下星期離港,比你休息一堂啦,之後返黎,你繼續比心機學啊!
其實,媽咪心底知道:這個暑期泳班,將會非常難挨。。。。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men