千金勝萬金

2019年7月1日 星期一

七一示威

近日,社會議題帶來整個香港很大衝擊。原來,身邊有些家長不會讓孩子收看相關新聞。
這夜,我們家一起看著新聞直播,見示威者在破壞立法會。
媽:你見到佢地咁做,覺得點?
女:我覺得佢地咁破壞係唔啱,唔應該咁做。
媽:佢地咁做係唔啱,我唔認同做法,但我明白佢地點解會咁嬲,就好似有時你向媽咪提出一D訴求,媽咪唔回應你,漸漸你由好無助變成嬲,如果我再唔正視,你就會大發雷霆一樣。而我地政府,就係咁對呢班示威者,佢地覺得自己冇出路而變成憤怒。媽咪唔知你第時仲有無機會去遊行或者示威,如果仲有呢D渠度,我唔會反對你去爭取同發聲,但你要應承我:一定要保障自己安全!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men