千金勝萬金

2017年4月27日 星期四

從水氹說起

早上下了一場很大的雨,路面積著水。上學的路上,便跟女兒談起下雨天的駕駛禮儀。
媽:你大個開車時遇著落大雨,如果經過水氹一定要減慢車速,唔好踩行油衝過去,因為你坐住車咁舒服唔會濕,但如果衝過水氹,行人會比你濺到濕晒,好慘!
這是媽咪多年前親身被無良司機濺濕的慘痛經歷,因此必須預早提醒女兒要推己及人。
說到雨中行路,媽咪亦順便提她別踏上水氹。
媽:你望住地面,如果反光有倒影既地方,即係地面積咗水,咁你唔好踩上去啦,要行冇反光既地方,否則雙腳會濕晒。
女兒想了想,追問:如果成條路都反晒光呢?
媽咪當下很欣賞她的提問,證明她有聽自己的話,亦認真思索不同的可能性。
媽:條路積晒水,通常唔係一時之間發生,如果一早知咁大雨,梗係著定雨靴啦。但如果忽然咁大雨我地無準備到,而我又同你一齊時,我都會抱你行過去既——趁我仲抱得你起(笑!)。不過,第時你大個自己出街,又或者自己一個返學時咁大雨,唯有自己小心D唔好跌親,到時對鞋實濕晒架喇,梗係之前帶定多對襪,返到學校可以換啦。你記唔記得舊年有一日返學好大雨,老師都提有帶多對襪既同學可以換上?
 女兒點頭。
 到學校附近了,由於雨勢太大,校門外頗擠塞,我們便把車子停泊到前一條街,請女兒跟媽咪一起行那一兩分鐘的步程。
 這三年以來,她才首次穿上雨衣上學,是故心情相當興奮。但雨下得太狠,襪子沾了好些雨水。
女:媽咪,我對襪濕晒。
媽咪領著她行,一直確保她沒有踏上水氹的。
媽:只係雨水打濕少少啫,都無踩水氹,應該唔會太濕。但如果一陣入到課室覺得唔舒服,你就換上書包裡面對襪啦。
 一面說,媽咪一面心想:女啊女,車已經駛到學校側邊,你只係行兩步路咋。我見好多家長同小朋友行一大段路返黎,真係成身濕晒,你會唔會誤以為自己太嬌貴呢? -_-
孩子啊孩子,你一定要多經風雨啊!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men