千金勝萬金

2017年2月23日 星期四

自省能力

女:媽咪,有時你鬧我時,我覺得你好曳!
媽:吓,你做錯事俾我鬧時,仲反而覺得我曳?
 女:係呀,不過之後我冷靜落黎,知道自己之前唔啱,覺得你都係想教返好我,其實唔係曳而係錫我。
 嘩嘩嘩,媽咪還是首次聽女兒說這種話,竟然有點說不出的感動。
 她的自省能力開始蘊釀了——這個孩子似乎又長大了一些。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men