千金勝萬金

2014年10月22日 星期三

老師的魔法

送女兒入課室後,媽咪特意和班主任談了幾句,了解孩子的課堂表現。
媽:佢係咪服從指令方面都係弱D?
師:好咗D啦,有時係會慢少少,但其實問題不大。
媽:尋日返學時,同組同學講咗好多次佢係全班最曳,佢有D唔開心。我想了解下佢上堂時係咪紀律都係差D,會唔會影響到其他小朋友?
師:係?可能同學成日聽到我地叫佢個名,以為佢唔乖,誤會咗。
媽:我唔擔心佢學唔識紀律呢D,小朋友大個咗應該會更能服從指令。我只係擔心佢會受同學排擠,影響社交發展。
(顯然,媽咪故意誇大其詞,嘿嘿~~)
師:放心啦,其實問題不大,可能同學誤會咗啫。當我地見佢表現好時讚下佢,佢好開心,又會表現得好D。不過隔一兩日佢又會慢番D,好似之前同你講我地叫佢拎茶點出來, 佢聽咗,好似要諗一陣先做咁囉。放心啦,我今日會再同佢傾下。
老師很貼心,很懂得安慰媽咪我這個家長。
放學時,女兒心情大好:我今日有D乖啊,媽咪!
媽咪問:係?老師讚你?佢同你講乜?
她沒交代甚麼,但說:我好乖啊,我要hello kitty貼紙。
果然是個機會主義者--媽咪說過如果老師話她乖,媽咪才會送她kitty 貼紙的。
然後,媽咪發現她今天的表現,果然有點不同。以往每次離開課室和校門時,她都僅以口型向老師說再見。今天,她說得尤其洪亮!回到屋苑樓下,情況相同:她多番主動向保安姨姨揮手,大聲地說hello。
老師到底向她施了甚麼魔法??
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men