千金勝萬金

2014年10月7日 星期二

對話兩則

其一 晚飯後
女兒拿著蛋糕型的玩具興高采烈的把玩著。
女:媽咪,今日係X同學生日!(她今天說了超過四次這番話了)
媽:哦!
女:我地唱生日歌丫。
媽:好。
(唱畢)
女:因為X響自己屋企,咁我幫佢吹蠟燭啦!
媽狂笑。她,分明是記得媽咪說過:不可以吹別人生日蛋糕的蠟燭!她,懂得自圓其說了。

其二 臨睡前
學校教認生字,有所謂「讀字連詞」,比如眼,要同時讀眼睛、眼鏡等。最近學校教了生字如爸、媽等,同時間應該學了的關聯詞如工人、家姐等。
女:媽咪,我冇媽咪架!
媽:吓,你咁講我好傷心啊!咁我係邊個?
女:家姐,你係家姐。
媽由是狂笑不止。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men