千金勝萬金

2014年4月4日 星期五

派汽球

說這一代的孩子,萬千寵愛在一身,準是沒錯的。
爺爺嫲嫲只有這個小孫女,一直疼惜有加!是日相約午飯後,女兒見別人手中拿著汽球,多番提出要求:我想要波波,卻恰巧汽球都派完了。
媽咪盡力給她解說:無辦法啊,因為人地排隊拎到,我地遲咗派晒喇,所以拎唔到。唔緊要啦,下次再睇下有冇人派,有我地先拎啦。好似去玩具反斗城,之前有人派所以我地有,但尋日冇人派汽球,我地就拎唔到一樣。
女兒似乎明白,卻又繼續喃喃自語:我想要波波。
爹娘心底都知道:就算拿到了,她都只是稍玩片刻,便又不要。只是,爺爺不常見她,當然不想小孫女失望,便既說不如向拿著的人家買個回來,又想東奔西跑的去張羅。
拿不到汽球,正好可以告訴女兒:不是所有想要的東西,我們都能得到的。
小孩子,每天都需要學習:要學習面對逆境,要學習不會盡如人意。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men