千金勝萬金

2014年4月10日 星期四

對話兩則

  • Give Me Five
坐著,女兒有點無聊,便請媽咪伸出手來。在小手牽著大手一會後,忽然「啪。。啪。。啪」,小手猛力拍打了大手幾下。
媽:哎呀,好痛!你做乜打我?
女:我give me five咋!
媽:咁以後你曳曳時,我打你手仔就話係give me five啦!
  • 好啦,算你啦
 女兒應該還有一兩隻臼齒未出,近日又頻見她牙仔痕咬手指了。一臉口水的她忽然熱情,猛力把臉頰趨向媽咪。。。
女:kiss, kiss, kiss...
媽:唔要呀,我唔要你錫我!
一面說,媽咪一面推開她。
女兒鍥而不捨的把頭壓過來...
媽:好啦,怕咗你喇。
說畢,媽咪便在她的臉上錫了一下。
女:好啦,算你啦!
「好啦,算你啦」,怎得她已經如此老成?
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men