千金勝萬金

2011年11月25日 星期五

產後檢查

一般產後檢查是產後六週進行的,波波才六天大時我們第一次到健康院便預約這檢查,都要排到今天,女兒都快三個月大,說來是六週的六週後了,健康院的「生意」真好!
比起做嬰兒檢查的日子,是日健康院顯得很寧靜。而恕我大鄉俚,原來在那兒只需付出一元,便有家庭計劃輔導了!
是日先見姑娘,再見醫生。姑娘很健談,她問了很多問題,我最深刻是這兩條:

她:BB第幾週出世?
我:41週3日。
她:好清楚喎。
我:梗係啦,催極佢都唔肯出黎!
她:BB食緊咩?
我:母乳加奶粉。
她:好好喎,仲有餵母乳!
我:母乳得好少,否則我唔餵奶粉啦。
她:有乜所謂丫,好多人都係食奶粉,都係咁樣大。
我向她報以微笑,心中感激她的安慰。

至於醫生......cool到爆:
她先叫我拿一張紙鋪在床上,整理好衣服就躺上去,說話時是沒尾音的。
才過了十幾廿秒吧。。。
她:得未?
我(心慌慌):得得得。
她:張紙鋪得唔夠前,你做乜將個腳踏踢入床底?
我心底很委屈,因為不是我踢的,卻也不爭辯。
她(命令式):你坐得唔夠前,再前D!
一輪快手檢查(包括乳房、開刀傷口和陰道)後...
她:一切正常,傷口埋得好好,你體重都回落得好快,個肚好細啦!
我:吓?條腰仲好粗,肚腩仲好大喎...呢舊係咪脂肪黎(我指住肚腩問)?
她:哈哈,係脂肪黎架。你算好好喇,真係大果D你都未見過,好短時間啫,慢慢黎啦!
原來,醫生識笑的!
我告訴她近來我一直腰痛,她便叫我注意餵奶的姿勢,不要只顧著遷就BB;我再告訴她我近來偶爾有點頭暈,她看看我的眼簾,問我之前醫院有無開鐵丸給我,我說食完了,她便說開鐵丸給我回去。
我說出了自己的顧慮:我最近見過母乳姑娘,佢問我係咪食過好重鐵既嘢,食重鐵係咪會影響上奶架醫生?
她:有人咁講,但無證實過。今次開Materna俾你,係多種維他命,好過食鐵丸。
然後,她再三叮囑我要多進食蛋白質。
我想:母乳媽媽需要較多蛋白質吧。
離開健康院便到樓下排藥,點知藥房話醫生寫的藥名不清楚,藥紙又沒記下我的身分證號碼,於是得折返健康院去...擾擾攘攘,竟然多搞了幾乎半小時,好累好累!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men