千金勝萬金

2023年4月22日 星期六

老人與住屋問題

去到人生近半百,媽咪深深感受到某些機能在退化,尤其明顯的是記性。

這天,媽咪又因沒記性而自嘲老人痴呆,便打趣地問家中兩員:點算啊?

爹哋直指不用擔心,他會好好照顧我。但我還是回了一句:你估你好得我好多!

彼此莞爾。

然後,媽咪又打趣道:而家有時連表達能力都好似退化緊,第時語言區可能亂到中英文夾埋唔知講乜,甚至無端端又識講其他語言。隨即便拋出一兩句從女兒那兒學來的不標準西班牙語。

女兒大笑,直指媽咪發音不準。

說著說著,提到本地有些老人護理服務,不少長者是賣了家產後入住安老。

媽咪笑向爹哋說:咁我地第時賣咗間屋吐現,用D錢去住呢D護老院啦,雖然我地而家連屋都未買。

爹哋點頭示意。

冷不防女兒大驚,並說:你地賣屋,咁我第時住邊?

媽咪冷笑道:你真係覺得好多年後你都仲同緊我地一齊住?

此刻,她當然說是。

 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men