千金勝萬金

2019年2月26日 星期二

被社會化

如常送女兒入校,是日上課前在禮堂集隊。幾位好友紛紛前來,想找咱們女兒玩耍,媽咪也通達地打算離去了,便一如以往想跟她kiss goodbye,但孩子這時別過臉,顯得不情不願,然後順勢溜走了。
每逢星期二、四到禮堂集合時,這孩子都不想跟媽咪太痴纏。
放學了。。。
媽:你今日唔同我goodbye kiss,我走之前又唔理我,你其實係咪唔想我送你返學,定係你唔鍾意我喇?
女:點會呢,我咁鍾意你!不過我唔想比C見到。
媽:點解呀?
女:我驚佢會笑我,佢連攬都唔會攬住佢媽咪。
媽:你驚C見到你同我咁親密,但你應該同C講,你好鍾意媽咪,同媽咪攬攬錫錫好親密又好開心架。
女:唔會啦,佢都唔鍾意佢阿媽,雖然佢阿媽好鍾意佢。
媽:點解呀?
女:佢阿媽好惡,成日鬧佢,又會趕佢出門口罰企。
媽:每個媽媽都好錫自己小朋友,不過會用不同方式,佢媽媽都係想教好佢啫。
女:我地D同學,上次見到電視套卡通片有兩個人錫錫,幾乎全班都大笑。我驚D同學會笑我。
聽罷,媽咪笑但不語。中國人社會,果然始終比較保守。加上,女兒開始看重別人的想法了。
媽:你記得嗎?幼稚園時,每次去到課室門口接放學,你都好似久別重逢咁,響課室跳來跳去,又不停大叫「媽咪、媽咪」,而家無lu,每次接放學,你都好平靜,哈。
女:校巴姨姨都唔俾我地叫啦。
嗯嗯,這就是孩子被「社會化」前後的分別了。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men