千金勝萬金

2018年12月9日 星期日

聖誕老人來了

記得去年聖誕節,媽咪給女兒製造了聖誕老人溜入我們家的場景,送了少少糖果給這孩子,她一直深信不疑,而且她當時一直擔心門窗鎖得不好,給聖誕老人偷走家中財物。
今年,她一早就向媽咪說想聖誕老人送她甚麼甚麼,媽咪一度懷疑她根本知道媽咪就是聖誕老人!
早前,在商場內見到有合意的小文具便買了下來,打算稍後放入聖誕襪內送給孩子,沒料到這晚給她無意中發現了。

女:你買俾我D禮物,我見到喇!
媽:會唔會係聖誕老人送比你架?
女:無可能!
媽:點解冇可能?佢可能一早爬咗入我地屋企送定俾你;咁多小朋友要禮物,佢梗要一早開工啦!
女(滿臉疑惑):你要老實話我知,係咪真既?明明見到有價錢牌,佢點會去商店買嘢?
媽:你估聖誕老人唔使去買禮物咩!
女:佢塊面咁紅,去到買嘢咪會嚇親人囉!
((不知怎地,女兒總是相當懼怕聖誕老人的外貌)
媽:你有冇同佢講過你想要乜?
女:佢就係知我鍾意呢D文具囉。
媽:係囉係囉,佢原來知道架。
然後,她就信了。

雖然媽咪有時也懷疑這樣有點欺哄成分,但也盼望這些片段會成為她長大後一個單純美好的回憶。
嘿嘿,到底她還會信幾多年呢?!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men