千金勝萬金

2018年12月25日 星期二

「抵」

聖誕夜,女兒臨睡前,母女倆一如以往pillow talk。。。
女:媽咪,你冇以前咁好。
媽:你有冇良心?我咁錫你,你竟然講埋D咁既嘢!我有咩對你吾好丫??
(以上乃媽咪當下的心情,但還是露出慈祥的面容,向著她探問)
媽:咁我有咩冇以前咁好呀?
女:我以前跌親,你會問我有冇事,而家你會話我「抵」!

原來是這樣!
媽:哦!因為你已經大個,有責任要事事小心,否則受傷就係自己攞嚟喇。你鍾意我好似以前咁,問你有冇事?
女:係。
媽:好啦好啦。
女:小朋友梗係有時會好論盡,咁會唔小心跌親囉,唔通會專登自己跌倒咩?!
媽:係囉係囉。不過你要小心D,盡量唔好令自己受傷,整痛自己囉!

 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men