千金勝萬金

2018年12月13日 星期四

還童

女:媽咪,我想多啦A夢將你變返做小朋友,再由幼稚園讀起。
媽:點解呀?
女:咁你可以同我一樣大,同我一齊返學,你可以坐我隔籬。
媽:坐你隔籬、同你一齊返學有咩好呢?
女:因為你係我最好既朋友之一,所以我好想我地一齊返學。

這番話,女兒已經說過不只一次了。
謝謝她對自己的厚愛!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men