千金勝萬金

2018年1月12日 星期五

考試中段有感

一轉眼女兒便考了兩天試,即考期已過一半。
已有上次考試的經驗,本來孩子今次應該比較在行,不過因為她還是首次要到圖書館應考某些卷,聽她也有表達點點不適應和不滿:
女:今次份卷要考一個鐘,之前都唔使考咁耐!一考完就要返課室,無得小息,連廁所都無得去!
沒法子,因為她的答題時間增長了,於是別人的小息時間,她仍得坐著做卷。不過,連廁所都去不成,媽咪心底還是相當同情。

她的社交圈子,確然不是一般的大:
女:一年班除咗我,仲有XXX同我一齊去圖書館考試。
媽:XXX係你班同學?個名咁熟。
女:佢係隔籬班架。
媽:隔籬班你都識幾多人喎。
 
上次考中默相當理想,但這回應該不似預期:
女:詞語我都識默,但課文有好多字都唔記得點寫。
沒有了小息,也是沒法子了。起床之後,她應該在默中文之前連看都沒看過書一次,把字都忘記了,也很正常吧!

有些安排,也是媽咪意料之外的:
女:今日做咗一份放大卷,老師話家長可以申請兩份放大卷。
媽:放大卷?媽咪冇申請喎!

除了對考試程序諸多意見之外,女兒對媽咪替她溫習亦有微言:
女:媽咪你幫我溫漏咗書啊!
媽(心想):咁大鑊?!
女:(聖經科)問大雨落咗幾多日,你都無同我溫,我是旦寫咗五日。
吓?明明媽咪是協 助她溫習而已,她不懂答試題,為何演變成媽咪的責任?

女:聖經科好深,好多字唔識寫。
媽(再心想):明明以前讀書,最容易就係考聖經!
女:好多字唔識啊!
媽:金句不是供詞的嗎?
女:(聖誕)是紀念耶穌降生,我唔識個誕字點寫,有好多題無字揀架。
哦哦,咁你自求多福吧!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men