千金勝萬金

2016年5月6日 星期五

母親節前的Happy Friday

放學了。
孩子才從課室走出來,便立時心急地打開美勞袋,原來要送張母親節卡給媽咪。
女:媽咪,母親節快樂!
伴隨著此話的,是一個熱情的擁抱。
今年這張母親節卡的複雜程度又提升了一些
然後,她講解自己設計的卡子:後面呢個係我,我拎住雪糕。老師話要畫D媽媽鍾意既嘢,咁你鍾意我嘛,所以我畫自己囉。

 
她,顯然有點自戀。 但,媽咪不能否認自己很愛她。
媽:咁點解有杯雪糕?
女:我鍾意食雪糕嘛,你都鍾意食啦。
除了自戀,她還是相當自我中心的。
不過,收到女兒親手做的賀卡,媽咪心底還是很有暖意的。
女:媽咪,老師尋晚成晚無瞓啊。你睇張卡上面好多閃令令,佢話尋日成晚同我地三十一個小朋友整到張卡咁靚,所以冇瞓到覺!
媽咪看看卡子,果然見上面有許多閃粉。就算每張要花上一分鐘來塗上閃粉筆,也是半小時的工作而已。呵呵,這個年紀的小孩,相當單純,連這種大話都深信不疑!當然,媽咪不會揭穿班主任在女兒心目中這個無私奉獻、捨己為她們的形象。
孩子還送了這張心型卡給媽咪呢
會合爹哋後,他提議不如提早慶祝母親節,便討論去哪兒好。
女兒立時提議:不如去食火車壽司?
媽咪笑說:而家係慶祝母親節,唔係兒童節喎。
女兒追問道:咁幾時兒童節?
兒童節?明年吧!
結果吃了甚麼?正是那間小朋友多半都很喜愛、由日式高速火車傳遞的壽司店!
頭戴壽司帽子,呵呵
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men