千金勝萬金

2016年5月3日 星期二

B li ba la

早前在油站入油後,獲贈了一張車窗貼,貼紙一直閒置在車廂內。
是日送上學時,才登車。。。
女:媽咪,俾果個聾咗既咩我丫。
女兒只記得該卡通人物聾了,嘿嘿~~
媽(大笑):佢叫聾貓呀。
為了培養女兒的想像力和創造力,媽咪問:佢係聾咗既貓,不如我地諗下點解佢聾咗?
女(不假思索):因為佢媽咪成日b li ba la b li ba la,所以佢聾咗。
好一個含沙射影的小丫頭!
媽:你係咪想話我成日向你b li ba la?
女:係呀,哈哈哈!
這個年紀的孩子,坦白得可以!
的確,過去三日的長週末,媽咪向女兒b li ba la的頻率相當高。
媽:咁你要檢討下,自己係咪做得唔夠好,我講極你都唔聽,搞到我成日bla bla bla喇!
然後,又換來孩子一串鈴樣的笑聲。
這個孩子,雖然常常不理後果地有點衝動,但,以這年紀而言,媽咪覺得她的自省能力算是相當不俗,起碼每次把媽咪激到死去活來後都識得講:我會乖喇,我唔會再咁做喇。
希望這些話不會成為她的口頭襌就是了。
不令人勞氣時,她其實相當叫人歡樂忘憂的
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men