千金勝萬金

2016年1月15日 星期五

從唱歌說起

昨天放學後~
女:媽咪,今日老師話我音樂堂無唱歌,其實我有唱啊。
媽:咁你下次唱大聲D喇!
今天上學時~
媽咪向老師攀談幾句,打探一下孩子近日上課的情況。又要再讚一次,班主任很好,每次與她對談後,媽咪滿有正能量。
師:佢進步咗好多喇,不過佢本身係個感覺好敏銳既人,所以好容易受外界干擾,就會分心。佢係觀察型既小朋友,所以成日掛住睇,太專心睇就唔記得自己要做乜。
媽:我都好同意佢係觀察型,肯定唔係行動型果種!做嘢慢吞吞!
師:但佢好細心,少少嘢都睇得好清楚,成日提我:Ms Chong你跌咗嘢啊!其實佢好體貼。不過,都係要提醒多D,以免佢唔記得咗自己要做乜。
媽:佢尋日音樂堂係咪冇唱歌?
師:係呀,佢有話你知?
媽:係。佢話佢有唱,於是我叫佢唱大聲D。
師:佢直情個口都冇郁。唱D舊歌時,佢可能覺得自己識,所以唔唱,到唱新歌時佢又唔唱。有D小朋友好得意:佢地個心唱就以為自己唱緊。佢唔唱,所以後來我叫佢出黎唱番俾我聽。
放學後,媽咪又向女兒重提她上堂不唱歌的事。
女:Ms Chong話我唔唱,所以叫我出黎唱番俾佢聽,我唔出。
媽:吓?? 咁跟住點?
女:佢走過黎,細細聲講:老師叫你出黎你就要出黎架喇。
媽:咁你結果有冇出?
女:有。
這個孩子,果然要施以軟功的。


 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men