千金勝萬金

2015年6月14日 星期日

童話兩則

童話之一
昨晚,媽咪跟女兒重溫媽咪的好友--杏子姐姐的童書,其中一頁插畫有條大蛇。
女:我記得有次我地去剪士多啤梨,見到一條青色蛇。
媽(有點詫異):係喎,半年前同你去士多啤梨園,我地見到條細細地青色蛇。點解你咁好記性?
女:因為我有用心記住。
--快將四歲的小朋友,原來說話已經開始老成!

童話之二
是日晚上,父女倆閒聊。
女:爹哋,你陪我玩啦。
爸:唔得啊,我要執嘢。
女:我唔識執嘢,但我識得玩,咁你繼續執嘢我去玩。
 --快將四歲的小朋友,原來已經很懂得為自己找藉口解脫!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men