千金勝萬金

2015年4月5日 星期日

買飲品

天氣暑熱,外出前帶備的飲用水早已飲畢。
媽:一陣行過便利店要買嘢飲。
女:我可唔可以自己揀(飲品)呀?
媽:可以,你可以二揀一:水或者維他奶。
女:麥精呢?
媽:好丫,水或者麥精。
女:我飲維他奶。
媽心想:係咪玩嘢呀!
女:我都係飲水。
媽再心想:你會咁順攤?

進入便利店後--
媽:係咪要水?
女:我要維他奶。
媽:唔係麥精咩?
女:我都唔鍾意飲麥精。

呢D咪叫做打得少囉!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men