千金勝萬金

2015年3月12日 星期四

從膠手套說起

日前,媽咪買了一雙新的膠手套。
女:媽咪,我第時大個你可唔可以俾果對手套我戴?
媽:手套戴戴下就會爛架喇。
女:點解既?你可唔可以話俾我知?
(近日,女兒想媽咪作進一步表述時,都會這樣說,言詞應該是從老師那兒學回來吧!)
媽:用得多手套就會穿!
女:但我要幫你做家務喎,咁我第時自己買啦。
媽:咁你邊度有錢?
女:我會返工就有錢,第時我會照顧你地架。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men