千金勝萬金

2010年7月8日 星期四

無聊語錄

寶寶知道嘛,你爹娘的對話,有時挺白痴無聊的...
剛懷有你時,
爹:好囉,林家有後喇。
娘:如果佢係女呢?
爹:都係架啦。
娘:咁又係,邊有分男女!

你娘總算保養得宜,樣貌較實際年齡小一點,但,就是白頭髮有點多:
娘:唉吔,跟住成年都唔染得頭髮,咁你幫我剪啦!
爹:我唔介意喎。
娘:你唔介意關我咩事,白頭髮係我度,我介意丫嘛,快d剪啦!

當你娘妊娠反應厲害時,
娘:唉,好反胃好辛苦,(笑著說)最衰都係你^.^
爹:(一臉無辜)唔關我事架...
娘:係呀,哈哈哈,我曉單性繁殖架!

當娘見你爹的腰日益肥大時,
娘:你條腰愈黎愈粗喇,大肚腩!
爹:即管放長雙眼,睇下第時邊個個肚大D。
嘻嘻,你娘素來偏瘦,所以子宮的小小脹大都會見到下腹很輕微的脹起,腰肢圓碌碌,好得意!

想嘔又嘔不出,雙眼含著一泡淚水,很哀怨地,
娘:老公,如果第時bb唔孝順,你幫我打多佢幾下patpat,為咗生佢要咁辛苦!
爹:我都係咁諗!

嗯,陀過寶寶的人,必定更孝順媽媽吧,十月懷胎,含辛茹苦!而我的所謂苦,還不過是剛剛開始。
小寶,你婆婆真本事,可以生五個小孩,你媽我才陀你幾週都有點苦了!還有,你將來一定要孝順你老媽我啊,可知我要為你受多少的苦!
其實我都未知...但說到底,我準滿心歡喜等待你在肚子內成長:
幻想到你那粉嫩的小軀體與像天籟般的笑聲,如今受的少少苦,都算不得甚麼了!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men