千金勝萬金

2023年8月9日 星期三

搭船與龍珠

記我家小姐是日兩則對話,如下:

其一

媽:第時我好似公公婆婆既年紀時,你會唔會請我搭商務客位去旅行架?

女兒眼睛瞪大,想了想之後說:我請你搭船丫。

媽:都好喎,坐郵輪,d嘢都幾好食。

女:搭艇仔啊,請埋你食艇仔粥都得。


其二

女:媽咪,我係你既咩嘢珠呀?

媽:咩豬呀,傻——豬?

女:嗰句話點講架?係咪咩隻手拎住龍珠?

媽咪眼睛眨了一眨,再眨多一眨,腦海不斷loading再loading之後,忽然,靈光一閃,問道:你係咪想話掌上明珠呀?

女:好似係,但聽完都唔明。

媽:有D人好珍愛自己個女,視愛女為捧在掌心會發光既珍珠咁寶貴。

女:係呀係呀。

媽:唔知關龍珠咩事。

女:dragon ball,好珍貴嘛。

媽咪其實心想:哪有人會狂妄自稱為父母的掌上明珠!

 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men