千金勝萬金

2022年2月20日 星期日

親子的胡言亂語

其一
媽咪不小心踩了女兒一腳後,
女:我前世可能係螞蟻,今世要俾人踩。
媽:有前世的話,你一定係我仇人至真!
女:定係調番轉你係我仇人呀?

其二
日常生活每個細節的一輪提醒後,女兒仍無動於衷之後。。。
爹:係咪第時結咗婚都仲要我地提呢?
媽:到時無眼睇,亦唔關我地事,係佢老公負責同受罪,但到時唔好虐待我個孫就得喇,唔好又唔俾嘢佢食又唔同佢沖涼果D!
女:唔生呀,唔使煩,等你地無孫仔玩!
爹娘爆笑後,媽:有冇聽過不孝有三,無後為大?
女:唔知你講乜。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men