千金勝萬金

2021年11月17日 星期三

鍾意

女:我知道B鍾意我。

媽:吓?你喎?

(吓,那個乖巧勤奮的B喎!!)

女:咩喎!

媽:係咪你誤會咗咋?

女:係真架,有人同我講過,我都親口問過B,佢係我面前成日當我神咁拜,古古怪怪咁。

媽:我個女咁好,梗係得人鍾意啦!咁你有冇鍾意既男仔?

(大好機會,媽咪當然要乘機試探!)

女:我剩係鍾意AL。

作為家長的我們無論是否接受,也要清楚孩子開始長大,而他們之間的話題已經不知不覺間改變了。

但,作為一個媽咪,我心底感謝女兒願意分享這些少男少女的事情,證明了她對我的信任。

 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men