千金勝萬金

2020年11月2日 星期一

由植物到寵物

 學校今年的主題是:撒種的比喻。

早前全校派發了小花盆套裝,據說隨便放在有陽光的地方,幾天內就可發芽。無奈地,我們等了兩個星期也沒動靜。於是,媽咪給女兒幾粒綠豆來替代,不消兩天便發芽了。

種了一個星期,豆芽已經超過10CM高。

這天放學,女兒問:媽咪,你有冇淋水?

甚麼時候起,原本應該由她種植的小植物,又變成由媽咪負責打理呢?

媽咪固然有淋水,畢竟就連一棵小植物,自己也不忍心置之不理。

媽咪喟然歎曰:你知唔知點解我一直唔比你養寵物?我可以預視你養咗一兩星期之後會點。

女:點會呢!淋水咁簡單,所以我先叫你幫我咋,如果係小動物,我一定會自己處理。

媽:就係淋水咁簡單,你都搵藉口唔做,何況係要餵食、搞衞生同陪伴既小貓/小狗呢!

 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men