千金勝萬金

2020年10月17日 星期六

做/不做功課

 早上,三口子外出遊玩。

下午回家後,有個小朋友一直懶洋洋。功課嘛,唉。。。沒有動力的她,其實很可怕。。。

但她清楚知道,媽咪因她不肯做功課而心情頗有點壞。

臨睡前,丫頭說:媽咪,不如咁啦,聽朝我一食完早餐就食粒藥,跟住我去做功課。我知道食藥對我係有幫助。

她總是說吃藥無效,但看在爹娘眼中,一直知道是有分別的。難得今晚她親口說吃藥有用,媽咪當然追問到底她認為有何用?

丫頭繼續說:其實應該冇咩人會鍾意做功課,不過食藥後,我會叫自己快D做晒佢先玩。

媽咪追問:咁如果冇食藥呢?

她回應道:咁我就會只係想玩,只要掛住玩,我就唔使做功課。

 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men