千金勝萬金

2020年10月13日 星期二

作文功課

 無端放了一天風假。

黃昏時候,女兒忽然受了驚似的說:媽咪,我地唔記得咗做一件好重要既事,就係我份作文功課!

媽咪沒好氣地說:係你唔記得做,唔係我地。我尋日都叫你不如早D做,又唔聽!

結果,當然是飯後二人一起完成啦。

看著作文功課紙,內裡有十多個供詞,媽咪問:呢度你應該有好多字詞都唔識,老師有無解釋俾你地聽?

女兒笑咪咪說:佢話唔識可以舉手問,我話我返屋企問媽咪。

媽咪追問道:你同老師講話你返屋企問媽咪??

女兒回答說:係呀,媽咪解釋得清楚D,我易D明白。

媽咪瞪大雙眼看著她,訝異於這丫頭的坦白。

誠然,媽咪明白她的意思——畢竟學校普教中,媽咪用廣東話跟她說,當然令她更易理解。

 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men