千金勝萬金

2019年12月30日 星期一

搵舅父

聖誕假期裡,好幾次,爹娘提議出街去,女兒都顯得懶懶閒,老是說:我唔去。
有一次,爹娘打趣道:咁我地去街,你自己留係屋企啦。
女:咁我搵大舅父。
媽咪不明白她的邏輯,但告知一個殘酷現實:大舅父去咗旅行,你點去搵佢!
女:咁我報警。
(她知道家長獨留子女在家是犯法的)
媽咪請她認真思索:呢個時勢,你真係決定搵警察、報警?
女:咁我落樓下搵座頭姨姨。
媽咪再請她細想:如果你落去,佢都係幫你報警咋。如果拉咗我哋兩個,咁你點呢?
女:咁我去搵大舅父。
媽咪沒好氣:都話佢唔係香港囉!
然後,她才施施然更衣預備外出。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men