千金勝萬金

2019年6月24日 星期一

嗌交之後

女:媽咪,你最鍾意邊個?
媽:我最鍾意你同爹哋。
女:只可以揀一個。
其實她清楚知道,如果只揀一個,媽咪每次都說是爹哋,因為媽咪一直告訴她:因為我們相愛,才有她。
這次的答法也不例外。
女:既然你咁鍾意爹哋,你地尋日做乜嗌交?
媽(笑):就算好鍾意,有時都會意見不合嘛。
媽咪一直也有告訴她:每個人都有自己觀點,有時也會各持己見,最重要的是:在爭執之後,相方如何解決與復和。這個嘛,也是女兒要學習的一個課題。
女:如果我係你,我會好溫柔咁同爹哋講:咁你下次小心D啦。
媽(大笑):哦哦!
媽咪受教了!
半晌,媽咪走到爹哋面前,複述孩子剛才的話。
媽(向著女兒):你下次如果見到我地嗌交,你可以提醒我地要冷靜D。你K1時學咗老師既名句——嗌交就做唔到好朋友喇,你到時可以提醒我地架。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men