千金勝萬金

2017年1月31日 星期二

煨蕃薯數學題

帶女兒遊玩,見有煨蕃薯賣,媽咪想起孩子早前說老師給她們介紹過這是冬天的食品,亦承諾見到會買給她吃,便提議不如買一個三人一起吃。
沒料到。。。
女:老師話煨蕃薯好貴,唔好買啦。
(一定是前世做了甚麼好事,上天賜給我們這麼慳家的女兒!)
媽:唔緊要啦,我地買一個二十蚊,一齊食啦!
女:唔好!老師話好貴,我地唔好買。
戲肉來了。。。
女:我要食雪糕,唔好買煨蕃薯啦。
 (深信上輩子也做了好些好事的,只是,原來老天爺並未有賜給我們太慳家的孩子!!)
由於店子老闆說要再待十五分鐘才有煨蕃薯出爐,我們亦不等候了,便買了雪條給女兒吃。
十五分鐘一眨眼就過,女兒已吃掉她的雪條。。。
女:媽咪,我好肚餓,好想買煨蕃薯。
媽:頭先d錢你食咗雪條喇,而且老師話好貴,我地唔買喇。
然後,她e e or or,嘈了許久。
回家給她洗澡時,媽咪舊事重提。。。
媽:其實我今日好想買煨蕃薯。
女:我都好想食架,你唔買之嘛。
媽:咁你話煨蕃薯好貴嘛,同埋之後買咗雪條比你,冇錢喇。
女:煨蕃薯幾多錢?雪條幾多錢?
媽:煨蕃薯二十蚊,雪條唔記得十幾蚊。
女:雪條係十蚊呀。咁你話煨蕃薯貴定雪條貴喇。
聽罷,媽咪禁不住咔的一聲笑了出來:怎麼女兒的數口忽然這麼好。
又,好明顯,道理永遠都在她那邊的!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men