千金勝萬金

2017年1月25日 星期三

試後大玩

學校一連三天做評估,班主任一早預告這次大paper(考試卷之別名)會是相當艱深的。數學和常識科一般都是首天考,考完後,女兒沒說甚麼。
而昨天做完英文卷後,她說有很多不識做。經驗所得,她說唔識的話,情況會相當不妙。。。
女:份英文Papre要做大風吹(重組句子),我唔識做。
這個題型,早前的功課紙做過一次。對於串字,她偶爾仍會懵懵的;論到要重組句字,於她有點越級挑戰了。又記得上次份Paper派回來,見到有reading comprehension——幼稚園要做閱讀理解!但話說回來,同校小朋友之間的差異,其實相當之大。
媽:唔緊要啦,你盡咗力就得,下次派卷時學返識啦。
記得早前看親子專欄,作者說她每次都把孩子的考卷視作拿得一百分看待,即使派回來未及滿分,她們只是稍後才全學懂而已,那些分數都會之後再拿回的。
女:AB題我有D唔識,亂咁填。Skip,我頭先唔記得咗點串;同埋2呢,我串咗tow。
串生字,即使之前溫得如何滾瓜爛熟,小朋友的表現就是會不穩定。
雖然口說不要緊,但媽咪還是告訴她自己有點失望,希望她認真溫習,下一份卷要更努力一些。
她似乎感到有點挫敗,問:如果我好努力溫完都唔識呢?
媽咪其實也不想她因不懂做某些題目而受到打撃,便試圖安慰:最重要係你今日認真溫習,注意自己溫習既態度,咁就得啦。

今天考最後一份中文卷了,媽咪心中打定了底。
放學時。。。
媽(壓低聲量說悄悄話):今日中文有冇好多唔識呢?
女:我唔記得咗農夫個農字點寫,其他識晒。
媽:識晒?
以她說識晒來說,起碼再打個八折也差不多吧,因為有些只是她自以為識,再加上偶爾會粗心大意犯錯。
轉個頭。。。
 女:我頭先將東西寫咗西東。
 媽:當時有無改返?
 女:冇。
 媽(半開玩笑):咁即係錯啦,又話識,仲要明知錯都唔改,又愈講愈多錯。不過唔緊要啦,反正考完。
考試完畢,一切塵埃落定了,加上她才讀幼稚園而已,幾時擔心到中學!
放學後跟她一直大玩,補償過去幾天放學都閉關溫習的時光。
這杯雪糕,開蓋時見到一朵大花,相當驚喜
看冬甩展,給她沾一點藝術氣質
日落西山,她說要影後面個蛋王哥喎
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men