千金勝萬金

2017年1月13日 星期五

童語錄

監督一個專注力很弱的小孩做功課,勞心又勞力。。。
媽:有時真係寧願返工。
女:點解?
媽:對住你咁勞氣,返工去搵下錢,仲好!
女:媽咪,我俾錢你,等你做老闆!
冷不防女兒說這一句,她這種豪氣,給媽咪笑掉大牙。

 昨晚爹哋工作至很晚才回來,媽咪一雙手要處理不少雜務,為了打發痴纏的女兒,便給她安排了一點「工作」,好打發她。
 媽:你而家去廁所poo poo先,一陣我幫你抺patpat同沖涼。
 轉個頭。。。
 女:poo poo bye bye!媽咪,我抺咗patpat喇!
 媽:吓,咁快?檢查你有無抺乾淨先。
 咦,OK喎!
 女:我今日要自己沖涼,大個女丫嘛。
 媽咪樂得只站在浴缸邊監場,看著她洗澡的動作,不算俐落,但還可以接受。以後多多練習,自會進步。
 洗畢,女兒立時說:我聽日都要自己沖涼,我大個女啦嘛。
 乜大得咁快。
 給她吹乾濕髮時。。。
 女:媽咪,今晚我要同你一齊瞓!
 媽:大個女喇,梗係瞓自己間房啦。
 女:我要媽咪,我仲係BB。
 吓,乜咁快又變返BB!!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men