千金勝萬金

2016年12月15日 星期四

照顧

晚上替女兒洗澡時。。。
女:媽咪,點解我細個唔叫蟲蟲?
 媽:點解要叫蟲蟲?
 女:因為BB好細粒,好似條蟲咁。
 媽:咁不如你第時個BB叫蟲蟲啦?
 女:好呀。不過你到時都要幫我手照顧蟲蟲喎。
 (她,想得相當周詳!)
 媽:但到時我都變咗老人家喇,可能要你照顧返轉頭。
 女:但係我BB時婆婆都有照顧我,幫我沖涼!
 這個孩子,說話的技巧已經相當之高,識得援引適當的例子,觸類旁通。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men