千金勝萬金

2016年12月14日 星期三

派對前準備

本星期五將是學校聖誕生日會,是日早上,媽咪特意選購了一些可愛的卡通人物朱古力,想讓女兒到時帶回校,送給同學。
 那知,當放學後,媽咪向女兒展示已買的朱古力時。。。
 女:媽咪,老師叫我地唔好買朱古力呀、糖呀,或者D脆嘢送俾小朋友,因為聖誕party度,校長已經預備咗好多俾我地。
 媽:吓?你唔早D講?
 女:等我話你知可以買D乜啦。。。
 媽:但我買咗喇喎!
 女:er...
媽咪看著那三十多件零食,想著該如何處理之際。。。
女:咁唔緊要啦,應該得既。
 做做下功課。。。
 女:媽咪,不如我地揀過第二樣野啦?
 媽(扮聽不懂):第二樣乜野?
 女(開始沒耐性):第二樣野呀。。。
 媽:你想帶第二樣野送俾同學?
 女(點頭,想哭):因為老師話唔可以帶朱古力架。
 原來她還是相當聽老師的話的!
 學校從沒要求家長帶甚麼回去生日會的,但仍有好些家長會自發去買些糖果餅乾等零食來。過往,媽咪絕少會買回去,因為自己都不贊成或支持孩子吃太多零食;但記得上次生日會時,女兒表示很想送些甚麼給同學們,所以這次媽咪事先挑了些孩子們應該都會喜愛的卡通人物小食來,不過似乎好心做了件壞事。
好吧好吧,朱古力留下來吧。

據知,聖誕party當天老師會預備攤位遊戲給小孩玩,其時他們會到操場上儲印仔換禮物。午飯後,家長群組傳來消息,指由於天氣轉寒,班主任請女孩子盡量不要穿裙子。
 媽:老師係咪同你地講天氣凍,星期五盡量唔好著裙?
 女兒扮聽不到。
 媽咪重複以上問題。
 女:乜野叫做「盡量」呀?
 媽;老師既意思係,因為天氣凍,女仔有得揀就唔好著裙,佢驚你地凍親。
 女:但係我好想著裙喎。。。
從女兒的表現和對答,媽咪相當肯定,她是選擇性不把老師這句話告訴自己的。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men