千金勝萬金

2015年9月15日 星期二

當頭棒喝

爹哋晚上有工作在身,是夜母女倆樂得撐枱腳。
一頓飯,女兒有好幾次在吃飯途中離開了座位,媽咪的音量便一次比一次提高叫她回去坐好。
媽:我講咗好多次,食飯時唔准落地,一D規矩都冇!
女兒快將吃罷了,她忽然向著媽咪說:如果我有嘢做得唔啱,媽咪你係應該教番啱我,唔係。。。唔係。。。唔係。。。
媽咪聽這個四歲的小女孩說起大道理來,覺得有點滑稽,但見她說到末段時卻竟然「食帶」,便追問:唔係乜嘢呀?
媽咪心底盤算:到底女兒是忽然詞窮,還是說得有點吞吐呢?
不過,還是決定鼓勵她說下去,便停下所有工作,定睛望著她。
她繼續說:你應該教我唔係鬧我架。
媽咪問道:你覺得我惡唔惡?
女兒點頭道:惡。
媽咪心想:乜我頭先算鬧你咩?
姑勿論剛才是否算鬧她,但女兒這番話,足夠成為媽咪的當頭棒喝:孩子是要教而不是罵的。

 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men