千金勝萬金

2015年5月4日 星期一

以扭蛋為目標

接放學時...
女:媽咪,我今日只係有一次唔乖咋。
媽:你做乜事唔乖?
女:我唔係唔乖,係跌咗嘢去執,老師以為我唔乖。
媽:你跌咗乜嘢?
女:食茶點時,書包個毛巾盒跌咗出黎,老師以為我郁來郁去。
媽:你有冇同老師講番你係執嘢,唔係郁來郁去?
女:有呀,但佢聽唔到。
媽:你下次如果要執嘢,舉手同老師講啦。
女:哦。我今日咁乖,要去扭蛋。
媽:唔係呀,你要今個星期都乖,先可以星期六去扭蛋架。記得上堂要乖乖地坐好,我星期五會問老師你係咪真係好乖架。
女:哦。到時我要自己揀扭咩蛋。
媽:好!

話說昨天女兒看見樓下商場有公主扭蛋機,非常心動!媽咪便給她一個「使命」:上課要留心,不要亂動,又要聽老師的話,達者星期六送她一隻扭蛋。
媽咪心底也很想她能獲得。
看來,為了扭蛋,她今天上課時,很有目標地相當克制。
很好很好!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men