千金勝萬金

2015年1月8日 星期四

長大/老/死

在替女兒洗澡時,她又提起:媽咪,係咪我大個你就會老喇?
看來,這個問題有點觸動了女兒的神經:她一方面想快點長大,但又深怕媽咪要老去。
媽咪笑笑說:係呀,你大個時我都老喇!如果你激多D我,我老得仲快。
女兒忽然憂心忡忡的說:我唔想你死啊!
媽咪對著這個無知小女兒的一句話,竟然鼻頭一酸,帶點傷感。。。
死?我無所懼,但,原來人生有許多個大大小小的包袱和擔子,不是輕易說放下就放下。
看著那小嘴扁了又扁,媽咪把女兒擁了入懷,感受到彼此間的互相需要,說:如果你唔激我咁多,我應該唔會死得咁快。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men