千金勝萬金

2010年8月4日 星期三

中醫調理

今早看中醫,即使預約了,結果都要苦候兩小時。候症室不大,迫滿了十幾廿個男女老幼:遲醫師宅心仁厚,這就是理由了!
把了脈好一回,醫師問:「你最近係咪做過手術?你氣虛體弱....」
「嗯,上星期剛流產。」每次說起,依然傷心,我語帶嗚咽。
「又係呢D!你呢個年紀,一有咗就要搵中醫幫手安胎架!雖然唔係話年紀好大,都叫做大少少嘛。有輔助會好D呀。」他憐惜地看著我,很平和地說著。
聽著聽著,好生感觸,我眼圈一紅,淚水便悄悄滑了下來。
再按脈象,他說了一大堆我的體質與狀況,比如:容易壓力大、為人很緊張、腸胃弱又多胃氣;有一些狀況比較大圍的,都是一般都市人有的毛病,但總的都叫準吧。
「唔緊要架,調理好身子先,實有得生喎!我呢度有人四十幾歲都仲生。」他笑笑說。及後再追問:「方唔方便煲中藥?」
「可以,但我唔識煲...」我實在從未煲過藥。
「咁食藥散啦!」,「你先生咁好陪你黎睇我,呵,咁靚仔!」聽得我笑了出來。
「放心喎,佢會同你生個仔!」,他對老公說,我倆相視而笑了。
「呢個天時,唔煲藥仲好啦,宜家最重要係調理好身體,知唔知?」,「著衫都要注意架,要注重保暖,因為你身體好弱...」望了望我的裝束後他指著我的涼鞋說:「鞋你就著錯嘞,要著番對襪嘛!」
未吃藥散,虛弱的身體雖未得著調理,但心靈已得了極大的撫慰。
大夫,謝謝你!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men