千金勝萬金

2022年11月8日 星期二

校內小組

這夜,女兒忽然分享了好些學校的事情。自從升中後,她似乎少了說學校的事,所以媽咪當下洗耳恭聽。
女:我逢星期一最後堂tutor time唔使上,D同學好羨慕,因為我可以去同人傾偈,唔洗坐係度咁悶。
媽:點解唔使上堂?
女:你知架!
媽:我點解會知?
女(燥底):之前比過你睇張紙啦!
媽:十月初話邀請你有三堂同老師見既ADHD活動?
女(繼續勁燥):係囉。
媽:吓?我以為剩係果個星期有三日,你無提過之後繼續。你意思係而家逢星期一都會同相關老師、同學見面?
女(話風一轉):媽咪,你唔好話我好嚴重,我見有個姐姐,佢成日上堂喺度好大聲講嘢,又無情情大笑。
媽:我無話過你好嚴重。你意思係你地一齊上堂時佢既表現係咁?
女:係呀,佢year 11。
媽:個姐姐係咪冇食藥?
女:呢度D人多數冇食藥。
媽(深表認同,深知這裡主要奉行行為治療,發藥的情況不多):係囉,醫生都想cut你藥。但你覺得食藥對你有冇幫助先?
女:有既。
媽:咁唔該你食多D嘢,你唔增重就有機會停藥。你地個小組有幾多人?
女:6個。
媽:咁又唔係好多喎。
女:有D人唔參加嘛。
媽:有冇同你同級架?又有冇香港人?
女:本來有個同級,但佢話好悶唔再參加,個香港人即係頭先放學見到果個。
媽:乜有同你同級但我唔識既香港人咩?
女:我轉咗話題喇,個香港人高我一級。
媽:你講嘢咁跳我點跟。你地喺小組會做乜?
女:傾下偈囉,問下你幾時確診咁囉,佢地好多都好遲,高小先發現,我話我五歲(按:其實是七歲確診,五歲時只稱為懷疑個案)。我地聚會個課室近閘門,星期一我見到你同C姨姨喺學校外公園等我哋放學,我掛住望你地哋,都冇聽佢哋講咩。
媽:你成日都係咁啦,哈哈!

不久之前,她滿滿自信地表示覺得自己很勁、很獨特,因為沒有太多人會像自己可以騁馳於天馬行空的想像之中。回看從前,她不大願意向別人透露自己的病況,但她說如今新相識的香港同學都是知悉的。

暫時沒感受到各種徵狀令她很「勁」,嘿嘿,但絕對欣賞她接受自己的獨特性,相信在校內參加此針對性活動是頗有點積極意義的。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men