千金勝萬金

2020年3月4日 星期三

聽話VS配合

臨睡前,母女倆如常pillow talk。
女:媽咪,我好乖架。
媽(笑):你敢話自己乖。
女:我係聽教聽話既乖女!
媽:你搞錯咗喇,我唔需要你聽教聽話,只希望你有時候要配合。如果你配合我,大家可以比較省時。但你一定要記住,我唔係任何時候都要你盲從,咁會令你冇咗批判性。即係好似我同你講食屎有益咁。。。
說到這裡,女兒大笑。
媽:。。。係囉,你冇理由信架嘛,因為你有思考,而且我講既嘢亦唔一定啱。不過我好希望你係適當既時候,好好配合我提出既要求,咁通常對大家都有好處。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men