千金勝萬金

2020年3月25日 星期三

八歲孩子看婚姻

女:你同爹哋識咗十年。。。?
媽:我地結咗婚都超過十年喇喎。
女:我知你地結咗婚十年,我意思係你哋識咗十年先結婚?
媽:係咁上下啦。
(嘿,不只十年了)
女:吓,太耐太嘥時間喇,可唔可以半年就結婚?
(嘩大佬,你使唔使咁急!)
媽:要同另一個人一齊生活幾十年,我地要好好了解對方係咪適合自己嘛。半年可能未必清楚大家夾唔夾。咁又未必要十年去了解,我諗起碼一兩年啦。

女兒很喜歡美國那位同齡的KOL。。。
女:Ryan真係好靚仔。
媽咪有點驚訝但沒予以否定,畢竟各花入各眼。
媽:咁你第時結婚,會唔會想搵個好似佢咁靚仔架?
女:我直情想同佢結婚!
~~立此為記
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men