千金勝萬金

2017年7月19日 星期三

BB欖球

是日女兒參加欖球班。
幾個小孩在一個活動室內學欖球?!媽咪其實一直相當稀奇是怎麼進行的,不過心想這更好,可以不受天氣限制,又不必日曬雨淋。開課前只見身型相當魁梧的導師哥哥讓孩子們拿著幾個小型欖球,而地上放了好一些小膠碟。
那一個小時之內,媽咪大部分時間都沒有看著他們上堂。
下課了。。。
媽:欖球好唔好玩啊?
女:勁好玩。
嗯嗯,那就好了。
女:頭先我玩捉依因。
媽:捉依因?你同D小朋友自己玩?定係導師哥哥叫你地玩?
女:哥哥叫我地攬住個欖球玩捉依因。
怪不得女兒評這一堂為「勁好玩」了。
媽(功利主義):咁你學咗D咩?
女:玩之嘛,冇嘢學。
媽:咁哥哥教咗你D乜?
女:佢教我地點拎個欖球。
媽:咁要點拎?
女(驕傲地):你唔識咩?
媽:我都無學過,點會識!咁你教我啦?
女:要兩隻手拎住中間最肥果度,個欖球先唔會跌。
哦哦,總算學咗D嘢,呵呵。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men