千金勝萬金

2016年11月20日 星期日

Pillow talk

晚上的陪瞓時間,媽咪躺在女兒狹小的床鋪上,天南地北。
女:媽咪,我第時要生兩個小朋友。
媽:好丫,讀完大學,就搵個好錫你既男仔結婚,然後生兩個小朋友。
 女:我想生一個男一個女。
 媽:冇得揀男定女喎。
 女:一個男一個女,咁佢地第時可以結婚。
 媽:兄弟姊妹唔會結婚架。
 女:點解?
 媽咪腦海中閃出「亂倫」、「遺傳學中的近親易產畸胎」這些複雜的理倫來,但,她目前根本不會明白。
 媽:因為兄弟姊妹係唔會結婚。
 她聽得這個答案,已經很理解似的了。

媽咪把床邊的小娃娃拿給女兒,說:紅精靈妹妹陪你瞓喇。
她忽然說:媽咪,我要細妹!
素來,她都把各個娃娃賦以不同的身份:有哥哥、姐姐和妹妹等,但這些身份卻又常常更換。媽咪一下子搞不清誰是妹妹,便問:邊個係細妹?
 冷不防女兒說:我想要細佬妹果D細妹呀。
 這時,爹哋正好從房外經過。
爹:細佬定細妹係冇得揀架,況且你都仲係成個BB咁,如果你做家姐,你點幫手照顧細佬妹?今日響街你亂咁尖叫,到時細佬妹又學你尖叫,咁我同媽咪點照顧你地兩個BB?
 爹娘異口同聲:我地都無打算生多個小朋友。
 嘿,一下子把她打沉了。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men