千金勝萬金

2015年10月27日 星期二

放學跟老師對談

接放學的時候,正副班主任跟媽咪閒談了幾句。。。
先是副班主任:
師(笑):今日佢教我地點做嘢,叫我地錄影喎!
媽:係?錄乜?
師(繼續笑):係囉,佢意見多多!
見老師沒詳細說明,事後媽咪追問女兒,大致的情況是:當時同組的男同學不聽老師勸告,接著當老師收起他的簿子時,換來孩子的大哭鬧。於是,女兒提議老師要錄起同學的哭鬧行為。
往常女兒大吵鬧時,爹娘都會舉起手機說要錄起她的行為,好讓她長大時回看。她也有羞恥之心,不想被人錄下自己的醜態,是故這天也想用這度板斧來「警誡」男同學。
接著班主任又說咱們家女兒不服從指令的事情:
師:佢頭先係要跪響張凳度,叫又唔聽!我地怕佢跌親受傷。佢響屋企係咪都成日跪凳?
媽:唉!佢都係無時停、坐唔定架喇!
副班主任加入:
師:佢真係坐唔定,好容易分心!
(開學未足兩個月,這已經是她第三次向媽咪反映相同狀況)
媽(無可奈何):嗯!
師(小聲):可能佢覺得D嘢悶,所以冇興趣啦。
媽咪心想:都好,這次老師不單單「怪罪」女兒。
師:咁容易分心,咁媽咪你就辛苦喇!
是的,自從升上K2後,每當督促女兒做功課時,媽咪都身受其苦。。。
然後,班主任又轉另一話題:
師:佢呢,都係古靈精怪喇,今日我地講爸爸媽媽,佢畫一個好肥既公仔,話爸爸好肥!我見過佢爸爸,話:你爸爸好瘦,點會係好肥呢!
媽:係囉,佢好鍾意講相反嘢,成日話好乖即係好曳,好曳又即係好乖喎,調轉黎講!
這個孩子,就是鬼靈精怪!!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men