千金勝萬金

2014年11月4日 星期二

「我唔鍾意。。。」

今晚的床邊故事,媽咪選擇了昨天在圖書館借的書。

看著書的封面,媽咪先和女兒閒聊幾句:我唔鍾意。。。係囉,人人都有唔鍾意既野。。。,好似媽咪唔鍾意成日一句話要同你講好多次咁。
順勢問女兒道:咁你唔鍾意D乜?
女兒收歛起笑容,聲音刻意壓低:我唔鍾意媽咪嬲我!
(有時她有行為問題時,媽咪簡而告之:我嬲你頭先xxxxxxx!)
聽女兒這麼一說,媽咪心頭涼了一截,心底想著或許有時低估了對孩子說一個嬲字的威力!
媽咪便擁了寶貝女兒入懷,安慰道:媽咪好多時話嬲你,因為你唔配合我嘛,有時叫你做野,講好多次都唔做。但媽咪好錫你,你知架喎。
乘勢媽咪再追問:咁你仲唔鍾意媽咪乜嘢?
小嘴扁了又扁的小丫頭,挨在媽咪肩頭說:我唔鍾意你唔開心!
三歲女兒的世界,很明顯當下仍是繞著她最親近的人而轉。看著她,百般滋味在心頭。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men