千金勝萬金

2014年8月18日 星期一

陪玩記

正當要預備外出時--
女:媽咪,陪我玩泥膠丫?
媽:我唔得閒,要換衫預備出街呀。
隔了幾分鐘,女兒鍥而不捨再來要求多一次:媽咪,陪我玩一陣泥膠啦?
媽:我都話唔得閒,要預備出街囉。
女:我見你都換好衫啦!
媽咪禁不住哈哈大笑起來:自己說的每句話,原來女兒都聽得分明。
這個未足三歲的孩子。。。!嘿嘿~
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men