千金勝萬金

2014年1月15日 星期三

我vs你

女兒的代詞運用(即我和你),過往仍未算掌握得太好,有時總見她亂用;是夜,卻忽然突飛猛進似的。
對話一:
女:我有d咳,你有冇咳呀,媽咪?
媽:我冇咳喎。
女別過頭來問:你呢?你有冇咳呀,爸爸?

對話二:
女拿著手提電話,語氣有點急促,道:你架,你架,部電話你架,爸爸。
爸:係係係,部電話我架。
女:咁你拎住丫,爸爸。

對話三:
(媽咪在廁所內)
女敲門
媽在門後應道:點呀?
女續道:我搵你呀,係呀,我搵你呀,媽咪!
媽打開門,問:咁你搵我咩事呢?
女:瞓覺喇,我搵你瞓覺喇。
說罷,她便一手拉著媽咪入房去。
哦!原來要找陪瞓專員。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men