千金勝萬金

2023年11月19日 星期日

家庭經濟學

在香港的親人這天分享他們於超市以三十多元購買了三盒藍莓,遠低於正常價格。

晚餐時,媽咪透過藍莓討論起消費來。

媽:如果我地本來只打算買一盒藍莓,我假設係廿幾蚊,但超市透過減價吸引我由想買一盒變成買咗三盒,好抵係咪先?不過,我本來只打算花廿幾蚊,而超市則透過賺取我既「消費者盈餘」而賺多咗我錢,變相我其實洗多咗十幾蚊。超市永遠係為咗賺我地最多既錢,所以佢成功咗。

爸:但我地有三盒藍莓,每人都食多咗喎。

媽:係啊,但佢由原本我只打算洗廿幾蚊而變成洗咗三十幾蚊,如果我一早打算買三盒又咁啱佢大特價,咁我就係洗少咗錢。

見女兒不解,媽咪舉了另一例子再闡述:你原本有個好想買既公子要廿幾鎊,但玩具店呢排特價,三隻公仔一齊買只須三十幾鎊,係咪好抵先?

女:我用好平既價錢就擁有咗三隻公仔喎。

媽:D公司減價往往係為咗清舊貨甚至係滯消貨,而原來呢三隻公仔都唔係你鍾意既款,結果你洗多咗錢之餘,仲無買到原本鍾意既公仔,咁囉。

女:唔鍾意極都實有人鍾意,咁我可以拎去賣嘛。

媽:你好聰明,但你講緊「貿易」,即係透過低買高賣來賺取利潤,而唔係我同你討論緊既一般消費者行為。

事後媽心想:這孩子似乎有點商業頭腦,說不定將來在商界會有點成就,哈哈~

 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men