千金勝萬金

2021年2月11日 星期四

年三十晚談情說愛

 年三十晚,三口子吃完飯,閒聊。

之一

爹:你而家同邊個同學最熟?
女:我同媽咪最熟。

媽咪沒好氣望了她一眼。

女:媽咪,我同你唔係朋友,因為我地係知己。

她別個頭向著爹哋,說:我同你唔係朋友,亦都唔係知己,因為我地係男女朋友。

爹:邊個同你男女朋友!

媽咪忍不住爆笑,說:有人比人拒絕喇!

之二

爹娘把晚餐餘下那瓶酒喝清。

爹:個酒樽可以插花。

媽:係喎,可以插一枝花。咦,係咪即係打算情人節送枝花比我呢?

爹:情人節又撞正新年,D花好貴!

媽:女!你睇下,男朋友同老公係唔同架!

女:有好多老公都好好架~~

媽咪看了看女兒再厲了爹哋一眼,第二度爆笑。

 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men